esmaspäev, 24. november 2008

8 nädala kodutöö: Õpidisaini spetsifikatsioon IMS LD

Ülesanne on nähtava Demo Group D grupis ning kannab lihtsalt nime Mytoloogia.

Mõned sõnad LAMSist:
  • Algul tundus uue ülesande loomine mulle kuidagi keeruline, mistõttu tegin ma seda valesti. Eeldasin et panen add lesson, kuid tegelikult pidin suunduma Author alla. Siin kohal tänud Svitlanale, kelle blogist selgus, et ma ei olnud ainuke sellise vea tegija :D
  • Järgnev probleem tekkis mul kustutamisega. Kuidas kustutada tehtud ülesanded, mida ei saanud modifitseerida mingil põhjusel ja millel olid igati puudujäägid. Usute või ei, kuid kustutamis koha avastasin alles lõpu eel.
  • LAMS oli kuidagi aeglane. Algul arvasin, et tegu võib olla internetist sõltuva veaga, kuid ühest kohast teise liikudes selgus, et ei ole. Usun siiralt, et põhjus on mingil määral arvuti jõudluses või milleski sarnases. Hetkel kui ma olin valmis juba LAMSile täielikult käega löömast, istusin õe tutikama arvuti taha ja sain ka selle tehtud (...samas ei ole minu läpakas mingi risu).

Lõpetuseks pean ütlema, et pärast 2,5 päeva LAMSiga jamamist, et ta teeks asju nii nagu mina soovin, ei ole ma just aldis teda nii pea uuesti kasutama. Samas sain ma lõpu eel nii mitmeski punktis targemaks ja avastasin, kuidas asju väiksema vaevaga teha, kui siiani olin teinud (kui mu ärritus ta suunas vaibus, pidin tõdema, et iseenesest LAMSi kui ideed kasutaksin ma meeleldi teine kordki).

Ja kui mitte midagi muud, siis oodates oma 10 minutit kuni ta järgneva aknakese avab, suutsin ka pesu pesta ja muudki teha :D

2 kommentaari:

Svitlana ütles ...

Mulle katundus, et töötab aeglaselt ja see andis natuke ärrituse juurde.
Loodan et LAMS-iga võistluses kõik me oleme tublid.
Seal on palju huvitavat, et targemaks saada ja kannatust õppida :)))

Anonüümne ütles ...

Mulle küll kohutavalt meeldis LAMS ja mul nagu aeglusega ka probleeme ei olnud, õnneks:)